Pentru toate produsele vândute si livrate de către cusut.ro beneficiezi de garanție conform legislației in vigoare si politicilor comerciale ale producătorilor. Odată cu livrea produsului comandat din magazinul nostru veți factura fiscala care va indica pe coloana garantie numarul de luni de garantie al produsului, factura fiscala va tine loc si de certificat de garantie. Am adoptat acest sistem pentru a reduce volumul de hartie consumat la fiecare comanda si astfel sa contribuim la o lume cu mai putini copaci transformati in hartie. Garantia este acordata de către importatorul produsului, in cazul puțin probabil in care produsul se defectează in perioada de garanție, reparația este asigurata de către rețeaua de service autorizat a importatorului. In acest caz, trebuie sa trimiți produsul defectat la centru de service menționat mai jos, care va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției.
Deoarece vindem in magazin produse de cea mai buna calitate si in care suntem deplini încrezători credem cu tărie ca vor fi puține situațiile in care veți apela la serviciile de service.
Pentru orice eventualitate însă va aducem la cunoștința câteva detalii importante legate de garanția produselor vândute de cusut.ro:
- Produsele menționate și detaliate în factura beneficiază de garanție în termenul specificat pentru fiecare în parte, acest termen de garanție fiind calculat de la data livrării Produsului/Produselor.
- În cazul în care mașinile de cusut cu destinație casnică sunt utilizate în interes comercial, garanția este acordată pe o perioadă de 12 luni de la data livrării Produsului/Produselor
- Durata medie de utilizare a Produsului/Produselor este de 10 ani, în condiții optime de manipulare, exploatare și întreținere, astfel cum sunt acestea detaliate în cuprinsul documentelor de utilizare al fiecărui Produs.
- Aducerea Produsului/Produselor la conformitate se va face prin repararea acestuia (în primul rând) sau, în măsura în care acest lucru nu este posibil, prin înlocuirea Produsului/Produselor respectiv(e), în maxim 15 zile calendaristice de la data recepției în service, conform dispozițiilor legale incidente și în vigoare la acel moment. În cazul în care, prin solicitarea de garanție se invocă existența unor vicii ascunse, termenul anterior menționat începe să curgă de la data finalizării expertizei tehnice efectuate de un organism tehnic neutru.
- Termenul de garanție se prelungește în mod corespunzător cu întreaga perioadă de nefuncționare a Produsului/Produselor, care începe să curgă de la momentul predării-primirii Produsului/Produselor în unitatea de service sau la sediul Clientului, după caz, și până la data notificării Clientului în legătură cu soluționarea defectului reclamat de acesta.
- Accesoriile Produsului/Produselor beneficiază de aceeași perioadă de garanție ca și Produsul principal, cu excepția accesoriilor consumabile, a pieselor de schimb sau a cazului în care prin documentația de utilizare se precizează altfel. Eventualele reclamatii in legatura cu viciile aparute la produsele cumparate, sunt valabile numai in cazul in care acestea nu sunt cauzate de manipularea incorecta a produselor.
- Deteriorarile de genul zgirieturilor, loviturilor, socurilor, rupturilor, etc, ale elementelor demontabile sau care nu au fost aduse la cunostiinta vinzatorului in cel mult 24 de ore de la achizitionarea produsului nu beneficiaza de garantie.
- Pentru a beneficia de garantie, cumparatorul are obligatia de a respecta intructiunile de functionare si de a nu permite interventii asupra produsului din partea altor persoane in afara celor autorizate sa acorde service.
- Pentru a putea beneficia de garanție, este obligatorie prezentarea facturii aferente Produsului/Produselor (in copie). Se recomanda, de asemenea, ca Produsul/Produsele să fie însoțit(e) de ambalajul original pentru a se asigura astfel, în mod corespunzător, protecția transportului
- Drepturile consumatorilor sunt cf. O.G. 21/92 si L. 449/2003 in vigoare.
- Ne obligam ca produsele aflate in termen de garantie sa fie reparate prioritar si in cel mai scurt timp posibil.
IMPORTANT
Pentru produsele primite prin curier, cumparatorul este obligat sa semnaleze in termen de cel mult 24 de ore de la data primirii produsului eventualele defecte sau probleme de functionare. Altfel se considera implicit faptul ca cumparatorul a primit produsul in buna stare si a inteles modul de folosire al produsului.
Service
S.C. TRIENDO S.R.L., este distribuitor autorizat al produselor achizitionate de pe www.cusut.ro.
Partenerul pentru service al produselor comercializate pe siteul cusut.ro este firma BRO ROM INDUSTRIAL MACHINES.
Pentru constatare si remediere este necesar ca produsul sa ajunga la adresa mentionata mai jos, prin curier sau livrare personala (daca este posibil).
Daca ati optat pentru trimiterea prin curier costul curierului de la dumneavoastra la service este suportat de dumneavoastra iar costul de retur este suportat de noi.
BRO ROM INDUSTRIAL MACHINES SERVICE CENTER:
Adresa: Bucuresti, Rahova Center, Calea Rahovei 240, Corp D, Etaj 1, Sector 5, CP 090911
Telefon: 021 23 23 844
Suport tehnic:
E-mail: info@cusutsibrodat.ro
Program: De Luni până Vineri între orele 10:00 şi 17:00.
Pentru sugestii, reclamatii sau nerespectarea termenelor de reparatie oferite sau prevazute de legislatia in vigoare, va rugam sa trimiteti email catre info@cusut.ro sau telefon +40751 072 172.